martes, 22 de mayo de 2012

Escola superior de disseny i moda Felicidad Duce.

El 27 de Gener vam fer una sortida l'escola superior de disseny ide moda de Barcelona Felicidad Duce. Des de 1928 l'Escola Superior de Disseny i Moda Felicidad Duce forma cada any a una nova generació de professionals en el sector de la moda a partir d'un ensenyament innovador, creatiu i avantguardista gràcies a tot un equip docent i humà coneixedor del mercat, de les últimes tendències i els últims avanços tècnics. Aquí os deixo la pàgina web de l'escola http://www.fdmoda.com/ca.

Van oferir al Bellera anar per fer un taller gratüit. Bé, en veritat eren dos tallers diferents els quals cadascú hauria d'escollir-ne un:
  • estampació de samarretes: s'havia de portar una samarreta de casa i allà ens ensenyaven com estamparla amb podructes naturals: amb una poma, ceba, xampinyons amb diferent varietat de colors. El resultat era creatiu i original.
  • disseny de figurins: al disseny de moda, s'han de fer uns dibuixos previs, els quals s'han de dibuixar els figurins que portaran la roba abans de ser construida. Llavors aquest taller consistia fer retalls de revista i a partir d'aquí crear la roba dels figurins previament dibuixats per l'escola.
Jo vaig escollir el de disseny de figurins. Sincerament, no era pas el que m'esperava. Creia que ens ensenyarien la teoria, el procés per arribar a dissenyar el figurí i la roba, les tècniques de dibuix.. i que desprès fariem una pràctica i ho fariem nosaltres mateixos. El que vam fer realment va ser que ens van entregar un full amb els figurins i la roba (molt simple, estàndar) dibuixats en el qual haviem d'enganxar els retalls de revista per donar un estampat a la roba dels figurins. Ho vaig considerar més com un taller per nens, no creatiu. Però igualment, no em va desagradar, però no era el que m'esperava.
Aquesta és el meu disseny a partir dels figurins, encara sense acabar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario